HYBRIS

Hoera, ik heb een boekje af! Hybris, 40 pagina’s, bloed, zweet en tranen, doch geen enkele druppel alcohol. Zie hieronder voor een kleine selectie.

(Ik kreeg de vraag of het een biografisch werk is. Hierbij: Alle overeenkomsten met bestaande personen berusten meestal op louter toeval, maar zo af en toe ook niet.)

UPDATE >>>> Ik ga dit naar alle waarschijnlijkheid nooit in een oplage laten drukken en verkopen. Mijn stijl is intussen een beetje geëvolueerd en eerlijk gezegd moest ik sommige pagina’s erg haastig maken, moest ik meer tijd gehad hebben had ik een aantal pagina’s helemaal anders gedaan. Moest ik er nu aan beginnen zou ik het helemaal anders doen. Wat niet wilt zeggen dat ik niet meer enorm trots ben op mijn allereerste afgewerkte strip. Daarom mogen jullie ‘m online in zijn volledigheid lezen (wel in lage kwaliteit want je kunt niet ALLES hebben.) Er staat een taalfout in. Misschien zelfs twee. Deze had ik nadien nog kunnen aanpassen, maar daar heb ik nu gewoon geen zin in. Veel leesplezier! En copyright shit enzo, gewoon niks er uit pikken, oké? Klik hieronder voor de pdf, die ik toepasselijk ‘Hybris voor internet’ heb genoemd.

HYBRISvoorinternet

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

