Pinguïns

pinguins2

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Pinguïns

  1. Ik heb luidop gelachen met deze. Tof getekend ook. Keep up the good work! ‘duimpje’

    • laurajanssens says:

      Dankjewel, ik hoop er nog veel meer te maken. Lees op je blog dat je ook op Sint Lucas ben afgestudeerd, maar weet toch niet zeker wie je bent/je masterproject was, oeps 😦 Ik ga het steken op de enorme kloven tussen de verschillende jaren / richtingen die Sint Lucas weigert te overbruggen!

  2. Ik ben al enkele jaren geleden afgestudeerd uit de reclamerichting.
    http://www.wearehappy.be was toen mijn afstudeerproject 🙂
    En ja, fuck Sint Lucas!

Leave a Reply

