Well I guess this growing up

Ik ben inmiddels afgestudeerd en dat wilt zeggen dat ik vanaf nu écht kei hard moet werken (en pensioensparen enzo, djeezes!) Mijn eerste opdrachten als volwassen, zelfstandige vrouw waren voor de toffe mensen van Klasse en Yeti! Stiekem ben ik heel fier.

Als je altijd al wou weten hoe goed jij nu eigenlijk écht bent in het begeleiden van je kind zijn huiswerk kun je dat hier testen (en genieten van de bijhorende prachtige tekeningen!)

Mijn fans in het vijfde en zesde leerjaar konden mijn werk dan weer bewonderen in de Yeti! die ze op school uitgedeeld kregen.
eerste yeti

Zoals je ziet is mijn bijnaam vanaf nu kennelijk Puntenslijper. Dus jullie kunnen allemaal stoppen met mij Spauwie te noemen, oké?!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

