Gelukkig nieuwjaar

2014 nam een vliegende start in Laura-land. Door een combinatie van blok, feestdagen, ellenlange feestmaaltijden, bijhorende indigestie en goede voornemens die meteen de mist ingingen is het nog heel even wachten op de volgende strip (echt heel even maar!) Intussen heb ik echter ook niet stilgezeten, behalve tekenen voor Maks en Yeti had ik ook m’n handen vol met andere leuke projecten. Ik stel ze hier graag even voor.

PAS VOOR DE KLAS

Schermafbeelding 2014-01-08 om 18.49.25

“In het middelbaar onderwijs stapt één op de vier leraren binnen de vijf jaar uit het beroep. In het lager onderwijs is dat één op de acht. Ze vinden dat er te weinig steun is voor beginnende leerkrachten en ook te weinig werkzekerheid. Het onderwijsblad Klasse start een actie om zoveel mogelijk jonge leraars aan boord te houden.” – De Standaard

Klasse biedt startende leraren een helpende hand aan op www.klasse.be/leraren/pasvoordeklas/ Ook met het starterspact en strooikaartjes willen ze de beginnende leerkracht een hart onder de riem steken. Over de maanden zal deze actie blijven uitbreiden, dit alles met illustraties van yours truly.

CROSBONEFEST 2014

crossbone dinosaurus

Op 21 en 22 maart vindt het weekend van het jaar plaats. Duizend punk en hardcore groepen (oké, niet echt duizend groepen, maar wel veel) zullen het beste van zichzelf brengen en er zal gedanst worden en gedronken worden en er zal pizza verorberd worden. Ik mocht alvast dino’s tekenen voor dit festival, meer volgt snel. Komkomkomkom.

Ook de bandcamp staat sinds kort online voor een muzikaal voorproefje.

trex

En last but not least…

…verscheen ik afgelopen week voor het eerst in de Focus Knack met een illustratie en kort interview dat eigenlijk over mijn werk had moeten gaan, maar dat ik wist te herleiden naar Jurassic Park. Ik liet het (scheef) inscannen. In het echt ben ik net zo schattig en charmant als op papier.

scanknack

Teken-updates volgen snel!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

